CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 9, 2012

bismillah

bismillahirahamanirrahuim...
bermula nya cerita aku pd hr ini 9 febuari 2012...
setelah lama aku menyepi aku kembali lagi untuk membebel dalam blog ni.. enth ape2 la aku mimpi ni... cuma aku nak share sebab ada orang cuba nak sedar kan aku pasal magic organization yang pada aku ko tu bese je... tapi bile aku datang tengok orang2 ko bersemangat aku pun pelik... betul la cakap maksu dia pun nak pergi cari semula semangat yang hilang dulu bersama orang2 yang telah sedihkan dia... diamond aku pulak baru lepas putus cinta baru la dia sedar dia pun kene berubah jugak... dia takkan terus hidup dengan gaya macam tu je... jadi aku bawak la dia sama2 pg dengar apa yang magic nye suatu organisasi tu..

aku semangat giler nak mencapai sesuatu tu tapi aku masih tak punyai kekuatan... aku cuba nak berubah tp aku masih lagi ase macam aku selesa berkeadaan macam ni... tapi lama2 aku buat kerja aku yg sama je sejak belas tahun yang lalu... apesal aku jadi bosan sangat ek????.... hmmmm ya Allah bantu lah aku.... kalau sempat aku sambung lagi huhuhu... nice...

0 comments: